رویش REUSCH
سال تاسیس: ۱۹۳۴
موسس: کارل رویش
شعب اصلی: روتلینگن، آلمان
فرد کلیدی: اریک ویتزمن
محصولات: دستکش دروازه‌بانی، تجهیزات ورزشی
وبسایت: www.reusch.com

رویش یک تولید‌کننده‌ی آلمانی تجهیزات ورزشی برای ورزش فوتبال (عمدتا دستکش دروازه‌بانی) و ورزش‌های زمستانی است.

 

free-vector-reusch-logo_090153_Reusch_logo

 

تاریخچه

در سال ۱۹۳۴، کارل رویش اولین جفت دستکش خود را در اتاق زیرشیروانی خانه‌اش تولید کرد، اولین جفت با دست دوخته شد. درحین توسعه و بهبود مهندسی دستکش طی چندین دهه، سرانجام در سال ۱۹۷۲ نیاز ورزشکاران حرفه‌ای اسکی آلپاین محقق شد. گبهارد رویش پسر به این جمع ملحق شده و رویش با مجموعه‌ای از دستکش‌های زمستانی دارای طراحی ویژه، وارد صنعت می‌شود و فعالیت‌های خود را در بازار گسترش می‌دهد. درست یک سال بعد گبهارد رویش طی همکاری نزدیک با دروازه‌بان افسانه‌ای آلمان، سپ مایر، اولین دستکش دروازه‌بانی در تاریخ را تهیه می‌کند. درست یک سال بعد، بردن جام جهانی هم برای سپ مایر و هم جهان فوتبال مرحله‌ی مهمی بود. در سال ۱۹۸۴ در پنجاهمین سال تولد رویش، رویش پیشتاز بازار جهانی در بخش دستکش ورزشی است. رویش به دنبال بخش‌های جدید بازار، در سال ۱۹۸۹ اولین پوشاک اسکی خود و ۳ سال بعد اولین مجموعه‌ی ورزش تیمی را عرضه می‌کند. در آغاز سال ۲۰۰۰، رویش مجموعه محصولات خود را حتی از این هم بیشتر گسترش داده و به کلاه و عینک نیز بسط می‌دهد. رویش پس از جشن سالگرد ۷۰سالگی شرکت رویش، به اصل خود برمی‌گردد و روی توسعه و تحویل دستکش‌های فوتبال و دستکش‌های حرفه‌ای آلپاین برای افراد آماتور و حرفه‌ای تمرکز می‌کند.

ساختار شرکت

دفتر اصلی شرکت در روتلینگن آلمان واقع است. این شرکت که تحت پشتیبانی تقریبا ۵۰ کشور مختلف قرار دارد، هر سال یک مجموعه‌ی فوتبالی (دستکش دروازه‌بانی، پوشاک، محافظ، توپ و لوازم دیگر) و یک مجموعه‌ی زمستانی (اتومبیلرانی، اسکی، دوچرخه‌سواری کوهستان، کوهنوردی، شیرجه، نوردیک، چندمنظوره) برای کودکان و بزرگسالان در فروشگاه‌های خود در سراسر جهان عرضه می‌کند.

 

Sponsoring-Header11

 

حمایت مالی

چون رویش در سال ۱۹۷۳ دستکش دروازه‌بانی را ابداع کرد، تقریبا تمام دروازه‌بانان با دستکش‌های رویش جام‌های اروپایی و قهرمانی جهان را بالای سر برده‌اند – از سپ مایر آلمانی در جام جهانی ۱۹۷۴ در آلمان غربی تا مارکوس رایس برزیلی در جام جهانی ۲۰۰۲ در کره جنوبی و ژاپن.

 

6-SPONSORING1

 

علاوه بر این، رویش شریک رسمی بزرگ‌ترین انجمن‌های اسکی نیز محسوب می‌شود (برای مثال ASP, SSP, USSA, LSV, SZS, FSP). رویش در ورزش‌های زمستانی نیز بیش از ۳۰ سال است که بر حوزه‌ی اسکی آلپاین حاکم است. از سال ۱۹۷۲، ورزشکاران حرفه‌ای آلپاین رویش ۷۵ درصد تمام مدال‌ها در تمام رویدادهای مهم اسکی را به خود اختصاص داده‌اند.

امروزه ما شاهد جایگاه محکم این برند در میان سایر برندهای معتبر دنیا در میان خصوصا دستکش دروازه بانی هستیم و هر سال با ابداع یک فناوری و قابلیت مراحل تکامل یک دتکش دروازه بانی را به سرعت طی میکند و در این راه بزرگانی چون آدیداس،نایک و آل اشپورت نیز تعقیب کننده این برند هستند.