رونمایی از نسخه تمام مشکی نایک مجستا اوبرا2 – قطعه گم شده

زمانی که از سری کفش های با رنگ تمام مشکی نایک با عنوان بسته سیاه pitch dark رونمایی شد به دلایلی از مدل مجیستا در این بسته خبری نبود و بعدها مشخص شد که نایک در حال آماده سازی خود برای رونمایی از یک شاهکار هنری و نسل جدید از مجیستا بوده.
نایک مجیستا اوبرا 2 کفشی طراحی شده بوسیله داده های تحلیل شده است تا نقاط حساس به لمس و دارای بیشترین تماس با توپ شناسایی شده و در آن نقاط بهترین حالت برای کنترل توپ فراهم شود.
حال با تاخیری چند ماهه این کفش زیبا که خود با ترکیب رنگی شبیه رنگین کمان روانه بازار شده بود اینبار کاملا مشکی روانه بازار شده تا ارتش ناقص و سیاه نایک را کامل کند.
این کفش کاملا مشکی طراحی شده و برخلاف نسخه اصلی خود که بصورت رنگبندی تحلیلی مناطق حساس به لمس مشخص شده است قسمت تحلیلی رنگ آن رنگ نقره ای ملایم است ، تنها رنگ روشن این کفش لوگوی نایک است که حواشی آن نارنجی رنگ است بعلاوه عبارت magista که در پشت پاشنه پا درج شده.
شاید بعضی وقت ها برای دیده شدن و خاص بودن در زمین نیاز به رنگ های روشن و توچشم نیست ، مشکی رنگیست که همیشه خاص و جذاب بوده و برخلاف تاریک بودنش بهتر از خیلی رنگ ها ابهت شما را در زمین بنمایش میگذارد.

4 5 3 2 1

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *